Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні. Адже саме у цьому виді діяльності діти мають необмежену можливість вигадувати і створювати свої побудови, конструкції, проявляючи зацікавленість, кмітливість і творчість. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей. Можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення. При цьому кожна дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони гармонії і краси.
Конструктор LEGО цінний тим, що його можна використовувати для вивчення різних розділів програми. Тому цей конструктор ми використовуємо і на інтегрованих заняттях, які забезпечують захопливий процес навчання. На таких заняттях ми формуємо у дітей уявлення про навколишній світ, сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички у конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у просторі, розвиваємо дрібну моторику рук. Діти вчаться слухати та розуміти звернення і розповідь педагога, відповідати на запитання, будувати речення з 4 — 6 слів, вести діалог. У них активно збагачується словник, розвивається монологічне пояснювальне мовлення.
А ще — діти вчаться працювати у колективі, не заважаючи іншим, дружно гратися у спільні сюжетно-рольові ігри.
Ми ознайомлюємо наших вихованців з такими математичними поняттями, як ціле та частина, симетрія, послідовність, періодичність. Виховуємо у дітей любов до природи, дбайливе ставлення до представників рослинного і тваринного світу, бажання допомагати старшим, досягати спільного результату.
На кожному занятті обов'язково проводимо фізкультхвилинки, під час яких не лише активізуємо рухову діяльність дітей, а й вправляємо їх в інтонаційній виразності мовлення та у чіткій звуковикові. Використовуємо LEGO конструктор на заняттях з фізкультури та під час ранкової гімнастики. Дітям дуже подобаються яскраві атрибути, незвичайні доріжки та ігри естафети з елементами конструювання.
Досвід свідчить, що робота з конструктором ЛЕГО стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за картиною чи за уявою, діти навчаються:
У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.
Такі вміння і навички закладають фундамент учбової діяльності майбутніх школярів. Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам'ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.
МИ НА ВСЕУРАЇНСЬКОМУ ФЕСТИВАЛІ РОБОТЕХНІКИ ROBOTIKA
16.05 2015 ми брали участь в дитячому архітектурному конкурсі «Моє місто» та вибороли перемогу в номінації «Найнесподіваніше архітектурне рішення».
ROBOTIKA 2016 | |
---|---|
Виставка "Дитячий садок майбутнього" | |
Ми продовжуємо грати з цеглинками. Подивіться які їжачки! | |
ПРИЙШЛА КРАСУНЯ ЗИМА! | Снігу намела! |
ВІТАЄМО З ВЕСНОЮ! | З ВЕЛИКОДНЕМ! |
ВІТАЄМО з Днем Пам'яті та Примирення | З Днем Перемоги! |
Діти групи 6 зробили сучасну лікарню | А в групі 1 будували будинки | В групі "Мак" збудували магазини |
Діти групи "Мальва" будували дороги | Та великий аеропорт | Діти групи 10 зробили стадіон |
Малята ясельної групи зробили оригінальні ліхтарі | діти групи 3 збудували дитячий садок | Діти групи "Ромашка" будували парк відпочинку |
ОСЬ ТАКЕ МІСТО В НАС ВИЙШЛО! | ||