• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • LEGO-конструювання

LEGO-конструювання - інноваційна технологія різнобічного розвитку дітей дошкільного віку.

Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні. Адже саме у цьому виді діяльності діти мають необмежену можливість вигадувати і створювати свої побудови, конструкції, проявляючи зацікавленість, кмітливість і творчість. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей. Можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення. При цьому кожна дитина творить як дизайнер, засвоюючи під час творчого конструювання закони гармонії і краси.

Конструктор LEGО цінний тим, що його можна використовувати для вивчення різних розділів програми. Тому цей конструктор ми використовуємо і на інтегрованих заняттях, які забезпечують захопливий процес навчання. На таких заняттях ми формуємо у дітей уявлення про навколишній світ, сенсорні основи сприйняття, технічні та зображувальні навички у конструкторській діяльності, навички елементарного орієнтування у просторі, розвиваємо дрібну моторику рук. Діти вчаться слухати та розуміти звернення і розповідь педагога, відповідати на запитання, будувати речення з 4 — 6 слів, вести діалог. У них активно збагачується словник, розвивається монологічне пояснювальне мовлення.

А ще — діти вчаться працювати у колективі, не заважаючи іншим, дружно гратися у спільні сюжетно-рольові ігри.

Ми ознайомлюємо наших вихованців з такими математичними поняттями, як ціле та частина, симетрія, послідовність, періодичність. Виховуємо у дітей любов до природи, дбайливе ставлення до представників рослинного і тваринного світу, бажання допомагати старшим, досягати спільного результату.

На кожному занятті обов'язково проводимо фізкультхвилинки, під час яких не лише активізуємо рухову діяльність дітей, а й вправляємо їх в інтонаційній виразності мовлення та у чіткій звуковикові. Використовуємо LEGO конструктор на заняттях з фізкультури та під час ранкової гімнастики. Дітям дуже подобаються яскраві атрибути, незвичайні доріжки та ігри естафети з елементами конструювання.

Досвід свідчить, що робота з конструктором ЛЕГО стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за картиною чи за уявою, діти навчаються:

  • виконувати посильну трудову діяльність,
  • створюючи моделі з деталей конструктора;
  • планувати свої дії відповідно до поставленої мети;
  • свідомо контролювати поведінку та узгоджувати свої дії з діями товаришів;
  • створювати конструкції високої якості, міцні та естетично привабливі; керуватися схематичною інструкцією у своїй діяльності;
  • аналізувати результати своєї праці та виправляти помилки.

У дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.

Такі вміння і навички закладають фундамент учбової діяльності майбутніх школярів. Діти, що захоплюються конструюванням, відрізняються багатою фантазією і уявою, активним прагненням до творчої діяльності, бажанням експериментувати, винаходити. У них добре розвинене просторове, логічне, математичне, асоціативне мислення, пам'ять, що є основою інтелектуального розвитку і показником готовності дитини до навчання у школі.


/Files/images/lego/DSCN1597.JPG

/Files/images/lego/DSCN1315.JPG
/Files/images/lego/2015-03-04 11.48.07.jpg/Files/images/lego/IMG_20160328_103355.jpg

МИ НА ВСЕУРАЇНСЬКОМУ ФЕСТИВАЛІ РОБОТЕХНІКИ ROBOTIKA

16.05 2015 ми брали участь в дитячому архітектурному конкурсі «Моє місто» та вибороли перемогу в номінації «Найнесподіваніше архітектурне рішення».


/Files/images/lego/2015-05-05 14.12.42.jpg/Files/images/lego/Фото 154.jpg
/Files/images/lego/Фото 189.jpg/Files/images/lego/Фото 194.jpg

Тестування новітньої технології навчання

"Шість цеглинок"

/Files/images/6_tseglinok/2015-09-23 09.57.58.jpg/Files/images/6_tseglinok/2015-09-23 10.14.48.jpg
/Files/images/6_tseglinok/2015-12-11 11.07.30.jpg/Files/images/6_tseglinok/2015-12-11 11.11.22.jpg
/Files/images/6_tseglinok/IMG_20141106_092939.jpg/Files/images/6_tseglinok/DSC_0733.JPG
/Files/images/6_tseglinok/DSC_0700.JPG/Files/images/6_tseglinok/DSC_0737.JPG
ROBOTIKA 2016

/Files/images/lego/2016-05-14 11.38.21.jpg/Files/images/lego/2016-04-20 17.27.10.jpg
Виставка "Дитячий садок майбутнього"

/Files/images/lego/20160923_094758.jpg/Files/images/lego/20160922_115456.jpg
Ми продовжуємо грати з цеглинками.
Подивіться які їжачки!
/Files/images/lego/20161018_172711.jpg
ПРИЙШЛА КРАСУНЯ ЗИМА! Снігу намела!
/Files/images/lego/20170113_162134.jpg/Files/images/lego/20170215_103803.jpg
ВІТАЄМО З ВЕСНОЮ!З ВЕЛИКОДНЕМ!
/Files/images/lego/image-0-02-05-49d139efc115bcd6383fe7eb8faa0cd69fa2e6038b5ea4006a568ab029a2b69b-V.jpg/Files/images/lego/20170410_152159.jpg
ВІТАЄМО з Днем Пам'яті та ПримиренняЗ Днем Перемоги!
/Files/images/lego/20170505_101434.jpg/Files/images/lego/20170505_102920.jpg

ПРОЕКТ "КИЇВ - ЄВРОПЕЙСЬКА СТОЛИЦЯ"
/Files/images/lego/20170425_102746.jpgДіти групи 6 зробили сучасну лікарню/Files/images/lego/20170426_090348.jpgА в групі 1 будували будинки/Files/images/lego/20170426_103844.jpgВ групі "Мак" збудували магазини
/Files/images/lego/20170426_095545.jpgДіти групи "Мальва" будували дороги/Files/images/lego/20170426_095612.jpg Та великий аеропорт/Files/images/lego/20170427_151548.jpgДіти групи 10 зробили стадіон
/Files/images/lego/20170426_091936.jpgМалята ясельної групи зробили оригінальні ліхтарі/Files/images/lego/20170426_104643.jpgдіти групи 3 збудували дитячий садок/Files/images/lego/20170426_115527.jpgДіти групи "Ромашка" будували парк відпочинку
/Files/images/lego/20170427_151512.jpgОСЬ ТАКЕ МІСТО В НАС ВИЙШЛО!/Files/images/lego/20170427_151526.jpg/Files/images/lego/image-0-02-05-6cf4106bb4d5f0295d9b4081b424f50f4863438f99947337b846620e21d2db5e-V.jpg/Files/images/lego/20170427_161743.jpg/Files/images/lego/image-0-02-05-2d74b5e50a01c8cc71cdb6a7ffd39cb819f4bf88bbc197a814d79b95daa5dfb7-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 8439

Коментарi